Hem > Uncategorized > Muhammed, vem e de´.

Muhammed, vem e de´.

E det nån som begriper varför islamister blir så förbannade? Mig veterligt så finns det ingen bild på honom. Hur kan de då veta att det är Muhammed som har blivit tecknad. Vad jag själv kan se är att det är en man med skägg och turban. Absolut omöjligt att det är han. Allting är ju bara en bubbla med fantasi.

Kategorier:Uncategorized
  1. Robin_Shadowes
    17 mars, 2010 kl. 05:42

    Tydligen var det inte ovanligt med avbildningar av den nidingen fram till 1600-talet, inte ens i mellan-östern. Minns inte var det var jag läste det trots att det bara vara några timmar sedan. Hittar jag det igen så kan jag lämna en länk senare.

  2. 6 april, 2010 kl. 09:52

    Ja, det visar en aning på IQ-läget, när man går på Vilks skämt så lätt. En sak är i alla fall säker, när man tar sig själv på så stort allvar lider man av en stor brist – humor. Beklagligt.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

